SUPER HOT BULAN INI...

♥Followers♥

Tuesday 15 July 2014

Kesan minum ESP ketika berpuasa

Hari ini telah 17 hari umat Islam berpuasa dibulan Ramadhan. Alhamdulillah, saya sendiri masih boleh berpuasa penuh setakat ini dan mampu menyusukan anak kecil. Bukan mudah sebagai seorang ibu yang berpuasa dan masa yang sama masih menyusukan anak. Badan lebih mudah terasa dehidrasi. 

Syukur, saya masih diberikan kekuatan menjalani ibadah puasa selama 17 hari yang lepas dan inshaallah untuk hari mendatang. Nak tahu rahsia saya kekal cergas dan bertenaga di bulan puasa?

Kalau anda semua nak tahu bagaimana saya mampu berpuasa dan menyusukan anak. Inilah rahsianya, minuman yang wajib saya ambil ketika bersahur.

Taraaa....
ESP Shaklee pujaan hati. Non-GMO soya, selamat diambil.

Kesan minum esp shaklee
ESP yang telah habis diminum ^_^
Pagi ini saya bancuh ESP Shaklee dengan susu tepung dan oreo. Fuhhhh, serius sedap! Nak lagi resepi bancuhan yang lain-lain? Ketahui resepi bancuhan ESP Shaklee yang sedap.

Nak tahu tak, lepas saya minum ESP ketika bersahur, kesan yang saya rasa sepanjang hari adalah :
★ Badan tidak lesu
★ Kenyang terasa lebih lama
★ Susu badan pekat
★ Payudara lebih terasa penuh dan anjal
★ Mampu berpuasa penuh sepanjang hari
★ Kulit semakin cantik (Amalkan secara konsisten dan istiqamah)

Hah..itu antara kesan yang saya rasakan selepas minum ESP ketika bersahur. Kesan ini sangat berbeza jika saya tidak mengambilnya ketika waktu sahur, memang badan cepat letih dan lesu. Malah, perut pon tak tahan menanggung kepedihan dan kelaparan.

Kalau saya ada pilihan yang terbaik, kenapa harus saya menidakkan. Jom kongsi kecergasan bersama dengan ESP Shaklee. Anda mahu kekal aktif seperti saya?

Tempahlah satu tong ESP Shaklee hari ini.
Harga 1 cannister ESP Shaklee, RM150 sahaja dan tahan sehingga 2 bulan setengah!



OPPSS... NANTI DULU.
Nak menikmati DISKAUN sehingga 20%?
Jom mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE dahulu. 
Selepas ini anda akan terus dapat menikmati harga ahli pada bila-bila masa sahaja.



Untuk maklumat lanjut, sila hubungi saya :)
SHA 
012-9362692
irsyahealthyhouse@gmail.com

COD Area: 
:: UUM-Sintok, Changlun, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani ::
:: UNIMAP, Pauh dan Arau ::

*Penghantaran dibuat ke seluruh Malaysia termasuk sabah dan sarawak

-Disclaimer-
These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...